FMCG

FMCG

Branża FMCG charakteryzuje się ogromną konkurencyjnością. Każdy z nas codziennie kupuje produkty FMCG, każdy z nas pragnie produktów najwyższej jakości, w najlepszej cenie.

Wyzwaniem producentów produktów szybko zbywalnych jest to, aby odpowiedzieć na te potrzeby. W jaki sposób zapewnić Klientowi wysoką jakość produktu, niską cenę, a przy tym także terminowość dostaw i wysoką elastyczność jednocześnie zarządzając coraz większą kompleksowością.

Nasze doświadczenie pokazuje, że krytycznym elementem jest powiązanie strategii handlowej ze strategią operacyjna, w której to krytyczne ogniwo odgrywa efektywnie dostosowany do potrzeb rynkowych, łańcuch dostaw, wraz z efektywnym procesem wytwarzania. Obecnie w branży FMCG transport i dystrybucja odgrywają kluczową rolę. "Speed to market" jest krytyczny i miarą sukcesu rynkowego.

 

W związku z tym projektowanie ścieżek dystrybucji i odpowiedniego modelu łańcucha dostaw jest podstawą w każdym biznesie. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie naszych praktyków dokonujemy oceny, a bazując na  globalnym doświadczeniu oraz praktycznym podejściu łączymy doskonalenie handlowe z operacyjnym:

  • Usprawniając strategię handlową i operacyjną
  • Optymalizując strategię cenową 
  • Dostosowując portfel produktów i usług do zmieniającego się trendu rynkowego
  • Wspierając proces innowacji i wdrażania nowych produktów
  •  oraz wspierając wszystkie procesy łańcucha dostaw dostępne w naszej OFERCIE

Około 70% kosztów biznesu w sektorze FMCG to koszty zakupionych surowców i usług. Wpływ zatem na rachunek zysków i strat, a w szczególności na linię profitową jest znaczący. Wiemy o tym i wdrażamy narzędzia pozwalające na efektywne zarządzanie pośrednimi i bezpośrednimi kosztami zakupów, a także zapewnienie ich systematycznej redukcji.

 

Masz pytania? Napisz do nas

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane