Services

Services

Szybki rozwój rynku usług i coraz szerzej praktykowany outsourcing sprawia, że coraz częściej nasi Klienci są zmuszani do poszukiwania nowych rozwiązań, poszukują metod optymalizacji zarządzania w firmie, chcą obniżać koszty, jednocześnie nie rezygnując ze ścieżki wzrostu. Często potrzebna jest szybka analiza i dostęp do nowych kompetencji, na co, organizacje z sektora BPO lub Klienci działający w różnego rodzaju usługach, nie są w stanie na bieżąco reagować i niemal dowolnie kształtować dostępności nowych usług. Dzieje się tak głównie dlatego, że koszty oraz czas potrzebny na nowe zasoby i ich kompetencje nie są w stanie uzasadnić wdrożenia nowych usług w tym samym czasie. Analiza i czas stają się zbyt długie i kosztowne, w efekcie czego  nie przynoszą wymiernych rezultatów, gdyż wymagane kompetencje są zbyt różnorodne.

 

Rynek usług, jest rynkiem niematerialnym, dlatego też jego głównym wyzwaniem jest jednoznaczne porównanie dostępnych ofert i zbadanie ich konkurencyjności, a co za tym idzie zbudowanie przewagi rynkowej. Niematerialność usług powoduje nie tylko wystąpienie problemu z oceną ich jakości przez konsumentów, ale także przyczynia się do tego, że na rynku usług ma miejsce asymetria informacyjna.

 

Dlatego też korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia w pracy w sektorze Services jesteśmy w stanie wspomóc naszych Klientów w efekcie czego:

  • dostosować jakość, poziom i typ procesów i usług do zmieniających się warunków rynkowych
  • dobrać kompetencje w taki sposób, by Klienci nie musieli rezygnować ze wzrostu i rozwoju, optymalizując jednocześnie koszty
  • dobrać portfel produktów odpowiadający strategii i modelowi biznesowemu włączając rodzaj Klientów docelowych
  • połączyć strategie operacyjne z biznesowymi zapewniając optymalny rozwój i linię profitową
  • dobrać nasze pozostałe usługi dostępne w OFERCIE, by zapewnić naszym Klientom kompleksowe rozwiązanie biznesowe i jego wdrożenie

 

 

 

 

Masz pytania? Napisz do nas

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane