Transformacje Digital

Transformacje Digital

Cyfrowa transformacja nigdy nie jest przypadkiem. Zmień swoją firmę, zanim zrobią to inni!

Skuteczna transformacja cyfrowa nigdy nie jest przypadkowa. Zawsze wynika ona z jasnej strategii firmy powiązanej ze strategią handlową i operacyjną, której celem jest ciągłe doskonalenie procesów.

 

Głównym celem jest zintegrowanie wdrażanych cyfrowych transformacji w efektywne systemy zarządzania organizacją. W tworzeniu systemów zarządzania organizacją, istotnym elementem jest aktywne zaangażowanie wszystkich jej poziomów - od zarządu do  pracowników operacyjnych, dzięki czemu tworzymy synergię zaangażowania całej organizacji, która efektywnie wspiera procesy wdrożeniowe.

 

Pomagamy firmom wykorzystywać technologie cyfrowe do wprowadzania innowacji, wdrażania unikalnych rozwiązań, kształtowania trendów rynkowych oraz dostarczania doskonałości operacyjnej. Nasi doradcy ds. strategii cyfrowej będą współpracować z Tobą, aby zrozumieć potrzeby organizacyjne, mocne strony i możliwości, a także opracować odpowiednie cyfrowe strategie i rozwiązania, które pomogą Ci rozwijać i rozszerzać cyfrowy biznes twojej firmy.

  • PORÓWNANIE KONKURENCJI

    PORÓWNANIE KONKURENCJI

  • OCZEKIWANIA KLIENTA

    OCZEKIWANIA KLIENTA

  • ZAANGAŻOWANIE ZARZĄDU

    ZAANGAŻOWANIE ZARZĄDU

  • STRATEGIA DIGITAL

    STRATEGIA DIGITAL

  • KULTURA ORGANIZACYJNA

    KULTURA ORGANIZACYJNA

Jesteśmy w erze cyfrowej, znacie ją, znamy ją my, a twoja konkurencja już tam jest

 

Kto się nie rozwija, ten się zwija. Jeśli organizacja przestanie się rozwijać, przestaje być w stanie stawiać czoła coraz trudniejszym wyzwaniom wynikającym ze kontekstu biznesowego i coraz szerszego aspektu wykorzystywanych technologii cyfrowych.

 

Zakłócenia w biznesie mogą pochodzić z dowolnego miejsca, dlatego wierzymy że  firmy nie mogą sobie pozwolić na analizowanie tego, co robią ich najbliżsi konkurenci. Muszą szukać szerokiego spektrum trendów w innych branżach, które nieuchronnie przenikają również ich własne.

 

Porównanie praktyk między konkurentami może pomóc w zidentyfikowaniu luk w Twojej strategii. Pomiary porównawcze mogą ujawnić słabe punkty w modelu biznesowym twojej firmy jak i strategii cyfrowej.

Słuchaj swoich klientów, oni wiedzą czego nie robić

 

Doświadczenia klientów odgrywają kluczową rolę w transformacji cyfrowej. Wiele inicjatyw związanych z transformacją cyfrową wynika z problemów związanych z potrzebami biznesowymi / innowacyjnymi oraz z rozwojem / transformacją po stronie klienta (doświadczenie). Dogłębne zrozumienie motywacji i zamiarów klientów jest kluczowym punktem wyjścia dla każdej inicjatywy transformacji cyfrowej

 

Bez zrozumienia grupy docelowej, twoja strategia cyfrowa będzie tylko wykształconym domysłem.

Najpierw przekształć swoich ludzi, a następnie przekształć firmę

 

Tylko zarząd firmy jest w stanie zapewnić cyfrowy kierunek w całym przedsiębiorstwie. Aby nastąpiła gruntowna cyfrowa transformacja, zrobi to nic innego, jak tylko zarząd wykonawczy.

 

Technologie rozwijają się w bardzo szybkim tempie, a kierownictwo powinno współpracować z Zarządem w celu dostosowania strategii biznesowej i wprowadzenia nowych praktyk operacyjnych w równie szybkim tempie,  w porównaniu do swojej konkurencji.

 

Równie ważna jest zdolność pracowników do napędzania  cyfrowej transformacji. Wczorajsze zarządzanie niekoniecznie najlepiej pasuje do jutrzejszego świata, w dobie szybkiej cyfryzacji technologii. Zarząd powinien opracować kluczowe kompetencje w zakresie wdrażania strategii cyfrowej w obrębie całej organizacji, celem skutecznego zarządzania zmianą.

Cyfrowa transformacja nie polega tak naprawdę na technologii, ponieważ dotyczy ona zarządzania zmianą i strategii biznesowej w organizacji

 

Celem naszej cyfrowej transformacji jest:

 

  • Technologie cyfrowe skoncentrowane na transwersalnych procesach radykalnie zmieniają działanie operacyjne, interakcje z klientami i kierowanie wartością dodaną konkurencji. Zacznij od transformacji podstawowych procesów ramowych obejmujących operacje strategiczne.
  • Big data added value,
  • Desing thinking,
  • Agility

Najpierw dostosuj kulturę swojej firmy!

 

"Kultura organizacji zjada strategię na śniadanie". Nawet najbardziej świadoma strategia cyfrowa ze wsparciem zarządu będzie pozbawiona siły sprawczej bez odpowiedniej kultury organizacyjnej firmy potrzebnej do jej podtrzymania i dalszego rozwoju.

 

Podczas gdy każda firma staje w obliczu wyjątkowych wyzwań, inicjatywie cyfrowej muszą towarzyszyć znaczące zmiany kulturowe, które pozwolą wdrożyć, utrzymać i ciągle ją rozwijać.

Masz pytania? Napisz do nas

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane